זה קרה כמו בשיר

החלטתי להתקשר אלייך. זו הפעם הראשונה שהתרגשתי כל כך. לא הצלחתי לדבר כשהמענה הקולי שלך ענה. זה לא שהתרגשתי, רק פחדתי מעט. אז סגרתי את הטלפון.

כשדיברנו אמרת לי שחלמת עליי בלילה. זה דבר כל כך נחמד לדעת, שמישהו חולם עלייך. גם אם זה חלום קצר.

זו הייתה אהבה, כזו שמתפרצת כמו להבה. אני עוד זוכר את הנשיקה הראשונה על מצחך הלבן, כמו קשר באמצע דמותך. היינו רומנטיים. אני זוכר שישבנו על החוף ואמרתי לך "הביטי לשקיעה, עדיין לא עבר זמנה". אמרת שאני תמים, שאין מקום לסתם חולמים. כל אותו הערב שתינו כבד ודיברנו על אושר ישן. כבר לא היה אור והייתי שיכור, אז אמרת שאני יכול להישאר לישון אצלך.

ידעתי שלא תבואי בשישי-שבת, אז ניצלתי את הזמן ללכת לדבר עם החבר שלי שגר בדירה ממול. השכן הזה גם ככה לא ישן אף פעם. הוא אמר לי שנפלתי חזק. אני מודה, אני לא שולט בחיים שלי, משותק, רגשני. מנותק.
אמרתי לו שהאמת שהסיפור שלי לא כזה נורא, רק קצת מוזר. סה"כ מדובר בבחורה שהכרתי ממש לא מזמן, ושאני פוגש אותה בבאר כל לילה.

האמת היא שידעתי שהיה לך קשה, אבל את לא התלוננת, כי ידעת שגם לי היה ודאי לא קל. אילו רציתי, הייתי מספר לך את כל הפרטים שאת רוצה לדעת, אבל אני נמנע. את כועסת, אז אני נכנע.
ואחרי כל זה עוד רצית שנעבור לגור יחד. נשכור חדר בדרום תל אביב, נחיה כמו גדולים. מדקה לדקה. נראה לך שרציתי עבודה זמנית? את לא רצינית. מה אני, שיכור?

אז נפרדנו. הייתה דממה. נדמה לי שחלפה כבר שנה.

אני מתחיל להתגעגע. זה מדהים איך טלפון אחד קטן מעורר שוב געגוע. הבנתי שאם את הלכת אז אין מי שיחבק אותי ככה, שיישמע אותי בסוף היום. שינחם וירגיע, אין! זה דברים שרק את יודעת.

היום, הייתי עושה את הכל שיהיה לך נעים. נכון שלא תמיד אני מראה אהבה, אבל אני עובד על זה.
הלוואי שהייתי עוד אז אומר לך בפשטות אל תלכי, אני פשוט רוצה אותך איתי. לפחות אני יודע שזכיתי לאהוב, ועכשיו אני רק רוצה להגיד לך שתדעי שמותק, את אצלי בראש.

 

 


 

עוד סיפורים קצרים של חברי הכוורת:

איתן מושקה: "שור חמור וסוס יאור"
אור לבו: "חברות היא סוג של קסם"
עמרי אמבר חלפין: "אולי קראו לו תומר"
אלרן אושרת: "הרכיבה אל החופש"
אוהד קויתי: "צללים וערפל"
יואב מורן: "הכוורת – סיפור אימה"
ברק שיטרית: "השבת הכי כייפית אי פעם"
מיכל בן סימון: "מעשיה על עוגייה עם חור"
יוסי מזרחי: "בדרך לחדר לידה עוצרים בזנזיבר"
אבי קסב: "ריפוי בעיסוק"

4 תגובות בנושא “זה קרה כמו בשיר

כתיבת תגובה